Články

Psát či nepsát?
Jak komunikovat sám sebe jako svou značku
Základ úspěšné komunikace – naučit se klást otázky
Vy jako značka
Jak napsat tiskovou zprávu za pár minut nebo raději o chvilku déle
Jak jsem chtěla napsat jednoduché a stručné PF 2017
Vánoce – šťastné, opilé nebo hektické?
Nebojte se šířit dál, když se vám něco líbí
Jak se můžeme naučit komunikovat od dětí
Jak si pojistit svou značku
Chcete jasněji komunikovat? Zkuste barevné oblečení
Jak komunikovat design
Kniha, který změní váš pohled na podnikání
Jak komunikuje váš web
Jak být ONLINE I OFFLINE
Zakázaná slova v komunikaci
Storytelling aneb naučte se poutavě vyprávět
Jak komunikovat efektivně s úsporou času i energie
6 tipů, jak komunikovat
Jak komunikují barvy
Komunikace mezi mužem a ženou
Poznejte stručný návod na všechny trable a problémy
Co řekli slavní o komunikaci
Nejčastější chyby v komunikaci
Jak být kreativní
Mluvit se může naučit každý
Networking pro začátečníky a pokročilé – praktické rady a tipy
Jak (ne)komunikovat s negativními lidmi
Mluvíte někdy sami se sebou?
Jak komunikovat, aby vám bylo rozumět?
Vraťme se do dětských let a naučme se zase klást otázky
ZÁBRANY aneb jak se chovat ve společnosti více lidí
Vy jako značka aneb jak úspěšně komunikovat sám sebe
Tip na zlepšení komunikace – Improvizace
Promluvit na veřejnosti? Noční můra – 2. část
Jak jsme byly partnery Ladies Movie Night – Lída Baarová – 26. 1.
Promluvit na veřejnosti? Noční můra – 1. část
Jak se připravit na networking či obchodní schůzku?
Kde získat zajímavé obchodní kontakty?
Komunikuji, tedy jsem

Rozhovory:
Michaela Chytilová – U ochrany značky je potřeba vystihnout ten pravý okamžik, kdy značka začíná růst
Michaela Závodná – Online marketing je takové divadlo na síti
Michaela Chytilová – U ochrany značky je potřeba vystihnout ten pravý okamžik, kdy značka začíná růst
Michaela Závodná – Online marketing je takové divadlo na síti
Pár otázek pro: Daniel Maštera – zákazníci se ve víně víc vyznají a jsou náročnější
Pár otázek pro: Marie Svatoňová – byla by škoda něco nezkusit jen proto, že máme strach
Pár otázek pro: Eva Svobodová – nejsme úřad
Pár otázek pro: Jean Luc – chci dělat hudbu, která bude rozdávat radost, emoce a bude se hrát
Pár otázek pro: Tomáš Hejda – po virálech a guerilla marketingu se v PR vracíme k tradičním aktivitám
Pár otázek pro: Diary of the Winners – jsme takovou databází informací od úspěšných lidí
Pár otázek pro: Jaroslava Jindráková – tvořím oblečení ve znamení nositelného minimalismu
Pár otázek pro: Pavla Lokajová – tvořím texty, které bych sama chtěla číst
Pár otázek pro: Hana Krejčí – Pomáhám rodičům skloubit práci, rodinu i zábavu
Pár otázek pro: Markéta Henzlová – ráda vyprávím příběhy podnikavých žen
Pár otázek pro: Hana Kočková – dospělé učíme převážně jazyky
Pár otázek pro: Veronika Hvízdalová – o projektu SuperWomen a podpoře žen
Pár otázek pro: Martin Vokoun – šíříme energetické dobro
Pár otázek pro: Veronika Jíšová – úspěch je o tom, koho znáte a kdo zná vás
Pár otázek pro: Kristýna Stoklásková – v obchodním vztahu je důležitá důvěra
Pár otázek pro: Jana Merunková – nejdůležitější je s dětmi o penězích diskutovat
Pár otázek pro: Pavel Hejhal – to, co děláte, musíte milovat
Pár otázek pro: Zdeněk Blažek – Marketing jako komunikace
Pár otázek pro: Lucie Libovická – propojuji aktivní lidi
Pár otázek pro: Zdeněk Höfler – Budoucnost je ve sdílení informací
Pár otázek pro: Jakub Pacanda – Práce a povinnosti na net, zábava do reálu
Pár otázek pro: Petra Lamlová – důvěra mých klientů mě těší a žene dál
Pár otázek pro: Josef Kratochvíl – o patentech, vynálezech, inovacích a českém podnikatelském prostředí
Pár otázek pro: Olga Bušková – prostor nás ovlivňuje víc, než si myslíme
Pár otázek pro: Monika Kaňáková – Češi a food festivaly
Pár otázek pro: Daniel Macek – základ úspěchu je otevřená mysl
Pár otázek pro: Kája Pavlíček – osobní doporučení je reklama k nezaplacení
Pár otázek pro: Petra Adamová – podporuji podnikatele v Příbrami
Pár otázek pro: Marie Petrovová – nejvíc se mi osvědčila přirozenost a snaha najít řešení
Pár otázek pro: Patrik Pašek – přirozená tréma a respekt jsou vždy na místě
Pár otázek pro: Tereza Braumová – nejraději mám prostor pro improvizaci
Pár otázek pro: Kamila Zárychtová – nejfunkčnější nástroj v podnikání je pravidelný osobní kontakt
Pár otázek pro: blogerka Lucie Van Koten – ráda bavím lidi na svůj účet
Pár otázek pro: René Kekely – tréma je hloupý předsudek

Pár otázek pro: Ondřej Smejkal – nejdůležitější pro podnikatele je jeho pozitivní postoj
Pár otázek pro: Monika Nevolová – když se chcete zbavit strachu z mluvení na veřejnosti, zkuste improvizaci
Pár otázek pro: Michaela Chytilová – patenty a ochranné známky
Pár otázek pro: Jana Popelková – Firemní čarodějka

Akce pro podnikatele:
Každá značka může být úspěšná
Rodinné firmy v České republice
Workshop „Na změnu připraveni“. Aneb jak se naučit připravit na změny a zachovat si chladnou hlavu
Úřad průmyslového vlastnictví otevřel dveře podnikatelům v rámci Týdne podnikání
Snídaně s předsedou 2 v rámci Týdne podnikání
Nové akce pro podnikatele v roce 2017
Marketingové minimum pro podnikatele
Právní minimum pro podnikatele
Akce pro podnikatele – listopad
Akce pro podnikatele – říjen
Akce pro podnikatele – září
Komunikační minimum pro podnikatele
akce pro podnikatele Fenomén značky
Akce pro podnikatele – červenec
Akce pro podnikatele – červen
Fenomén značky – akce pro podnikatele
Akce pro podnikatele – květen